Accueil
Titre : | eLearning Africa Report 2019 |
Auteurs : | Harold Elletson, dir. |
Type de document : | document électronique |
Editeur : | Berlin [Allemagne] : eLearning Africa /ICWE GmbH, 2019 |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-3-9820155-2-1 |
Format : | 175 p. |
Langues: | Anglais |
Catégories : |
Thésaurus CEREQ RAPPORT ; AFRIQUE ; PAYS EN DEVELOPPEMENT ; ENSEIGNEMENT A DISTANCE ; ACCES A L'EDUCATION ; POLITIQUE DE L'EDUCATION ; EDUCATION ; SCOLARISATION ; DIVISION SEXUELLE DE LA FORMATION ; MUTATION TECHNOLOGIQUE ; NTI - NOUVELLE TECHNOLOGIE DE L'INFORMATION ; INTERNET ; MODERNISATION ; DEVELOPPEMENT ECONOMIQUE ; COOPERATION INTERNATIONALE ; FEMME ; EMPLOI DES FEMMES ; RECONVERSION INDUSTRIELLE ; INTELLIGENCE ARTIFICIELLE ; THEORIE DU CAPITAL HUMAIN ; POPULATION ; RELATION FORMATION-EMPLOI ; FORMATION TOUT AU LONG DE LA VIE ; AGRICULTURE ; ART ; CREATION D'ENTREPRISE ; CREATION D'EMPLOI ; PAUVRETE ; DEVELOPPEMENT DURABLE ; ECONOMIE DE L'EDUCATION |
Résumé : |
As African leaders seek to make a reality of the African Union's vision of a ‘transformed continent’ by 2063, setting their sights on the creation of the largest single market in the world and, as businesses assess the implications of a ‘fourth industrial revolution,’ the eLearning Africa Report looks at the state of education, training, development and technology at this moment of unparalleled change.
With contributions from experts, practitioners, advisers, entrepreneurs and even students and artists, it provides a fascinating insight into how technology assisted learning and training are leading change and development throughout Africa. |
Document Céreq : | Non |
En savoir plus : | voir les rapports des autres années |
En ligne : | https://www.elearning-africa.com/media_publications_report_2019.php |
Documents numériques (1)
ela_report_2019_18MB.pdf Adobe Acrobat PDF |