Titre :
|
Reforming upper secondary education in Europe. Surveys of strategies for post-16 education to improve the parity of esteem for initial vocational education in eight european educational systems. The Leonardo da Vinci project post - 16 strategies.
|
Auteurs :
|
Ove Sandvik ;
UNIVERSITY OF JYVĂSKYLĂ ;
Raimo MĂ€kinen ;
Johanna Lasonen, Ăditeur scientifique ;
INSTITUTE FOR EDUCATIONAL RESEARCH.JyvÀskylÀ ;
Matti Vesa Volanen ;
Pekka KÀmÀrÀinen ;
Barbara Birke ;
Walter Blumberger ;
Alexander Kohler ;
Andreas Taberning ;
Michael Young ;
Ken Spours ;
Ulla Numminen ;
Maarit Virolainen ;
René Levrat ;
Anne Lazar ;
Rainer Bremer ;
Gerald Heidegger ;
Kjell Andersen ;
David Raffe ;
Jim Murray ;
Göran Arnman
|
Type de document :
|
texte imprimé
|
Editeur :
|
JyvÀskylÀ : University of JyvÀskylÀ, 1997
|
Collection :
|
Theory into practice, num. 92
|
ISBN/ISSN/EAN :
|
978-951-34-0882-4
|
Format :
|
295 p.
|
Langues:
|
Anglais
; Français
|
Catégories :
|
Organisme Cité
PROGRAMME LEONARDO DA VINCI
Thésaurus CEREQ
ENSEIGNEMENT SECONDAIRE
;
SYSTEME EDUCATIF
;
ENSEIGNEMENT TECHNIQUE-PROFESSIONNEL
;
ENSEIGNEMENT GENERAL
;
INSERTION PROFESSIONNELLE
;
POLITIQUE DE L'EDUCATION
;
REFORME
;
COMPARAISON INTERNATIONALE
;
ALLEMAGNE
;
ROYAUME UNI
;
AUTRICHE
;
FINLANDE
;
FRANCE
;
SUEDE
;
NORVEGE
;
ANGLETERRE
;
ECOSSE
|
Document Céreq :
|
Non
|